Goodbye

15 augustus 2012 - Belleville, Canada

Dit zal mijn allerlaatste blog zijn, die ik schrijf vanuit Canada. Mijn koffers zijn gepakt. En over 2 en 1/2 uur vertrek ik met de bus richting de airport in Toronto. Afgelopen zondag heb ik mijn 40ste verjaardag gevierd. Na de kerk gingen Margriet en ik richting het Chinees Buffet restaurant. En diverse vrienden van Margriet, mensen die ik in de afgelopen 5 weken heb leren kennen en met wie ik opgetrokken heb, schoven aan. We hadden een gezellige tijd en hebben genoten van een heerlijk buffet. Gisteravond heb ik een afscheidsmaal (pilav) gemaakt voor Margriet en haar vrienden. En dat was het begin van het naderende afscheid van 5 weken Canada. Ik heb genoten van Ontario. Ik vond het leuk om een aantal Canadeze mensen te ontmoeten en om te horen en zien hoe ze leven. Ik heb lekker uit kunnen rusten en relaxen. Maar wat ik  het allermooiste vond van deze vakantie was dat ik tijd had om met Margriet op te trekken en dat ik mijn neven en nichten Carmen, Garret,  Sabine en Kevin heb mogen leren kennen. Ik voel me dankbaar over wat we samen hebben mogen delen en zal nog vaak met een glimlach terug denken aan goede momenten die we hier hebben gedeeld. Gelukkig ga ik terug naar Nederland met veel filmpjes en foto's, dus wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen: wordt vervolgd. En o ja, Willow. Natuurlijk! Hoe kan ik jou vergeten? Nou Willow. Ik zal je niet vergeten. Jij lieve mooie grijze kat. Want jij hebt mijn hart gestolen. Dag Margriet, Carmen, Garret, Sabine, Kevin en Willow! Love you and see you later. Someday, somewhere. In Holland of in Canada. (We zijn slechts een skypgesprek bij elkaar vandaan).

1. Soony:
    15 augustus 2012
    Oeps, en zó ga je weer weg. Hele goede reis Marianne!!
    Bedankt voor al je reisverhalen en wie weet tot gauw?

Liefs,Soony