Dat doe ik thuis nooit...

31 juli 2012 - Belleville, Canada

Allereerst wil ik even melding maken van een historisch moment. Ik ben over de helft van mijn vakantietijd in Canada. Mijn luchtbed waar ik bij Margriet op slaap symboliseert dit moment met een deel wat langzaam, of eigenlijk iets te snel aan het leeglopen is. Het lijkt erop dat er een kleine pothole in zit. Vandaag heb ik me ontfermd over de tomaten die over waren van het weekend. Het leek me wel leuk om hier verse tomatensoep van te maken. Want zoiets zou ik thuis nooit doen aangezien mijn kooktijd nooit langer dan 30 minuten is. De blender heb ik ook uitgeprobeerd. En daarna kon ik de keuken schoonmaken. Want er ging iets mis, maar natuurlijk kwam het ook weer goed. En de soep is gelukt! Misschien toch leuk om thuis ook eens te doen. Een bijzonder moment had ik gisteravond met Willow.Ze kwam in de basement waar ik lekker lag te lezen in mijn 'mandje'.Ze keek eens naar de vensterbank bij het raam waar ze zo graag zit,maar waar nu gordijnen voor zijn. Ze keek eens naar de bank waarop spullen van mij lagen. Ze keek eens naar een tafeltje, wat ook vol lag met...En toen sprong ze op een heel ander plekje, ging daar liggen en leek het prima naar haar zin te hebben. Ik vind het super leuk om te zien wat 'kat uit de boom kijken' is.

1. Klasien:
    1 augustus 2012
    Het is dat ik niet van tomatensoep houd...maar je mag het bij mij toch klaar maken...dan wordt mijn keuken ook weer eens flink gesopt!
    Grappig dat je vriendschap met Willow zulke vormen aanneemt...toch een kattenmens aan het worden? Leuke foto van de cottagegirls...je valt wel op met je witte snoet. Maar ach...vergeleken mij ben je zwart! Dikke kus van mij x
  2. Martijn:
    1 augustus 2012
    Altijd de deksel op de blender doen voor je 'm aanzet hè kokkie! Mogen Marianne en ik dan samen een keer tomatensoep bij je maken Klasien? ;-) Maar dan laten we de deksel er wel op hoor.
    Enne Klasien, ik denk dat Marianne alvast aan het wennen is aan katten. Haar vriendschap met Mousie is nog niet zo ver, maar daar komt wellicht wel verandering in!