Forever 21

11 augustus 2012 - Ottawa, Canada

Daar liep ik dan door het winkelcentrum van Ottawa. Op zoek naar de winkel waar ik verwacht had mijn 'slag'  te slaan...De naam van de winkel maakte echt indruk op me. Wie wil dat nou niet???? Forever 21. En vooral wanneer je op de vooravond staat van je 40ste verjaardag. Het was even zoeken. Het winkelcentrum was zo groot. Ik heb er menig rondje gelopen. Mijn zoektoch naar de winkel komt de naam ten goede. Want het lopen van zoveel rondjes vergroot natuurlijk de kans dat je forever 21 blijft. Toen ik uiteindelijk in de winkel was gekomen, viel het resultaat me ernstig tegen...Misschien forever 21, maar niet meer voor mij. En hiermee had ik me verzoend met mijn naderende verjaardag.  Mijn 5 dagen bij mijn nichtje Carmen in Ottawa waren super leuk. Ik logeerde in een echte 5 sterren studentenhuis. Lekker dichtbij het centrum van de stad. Op een heuse studentenfiets (dat hoor je aan het geluid wat de fiets maakt) kon ik heerlijk fietsen langs het kanaal. En onderweg kwam ik veel parken tegen en mooie plekjes om te zitten langs het water. Het water was niet alleen in het kanaal, maar viel tijdens deze dagen ook zeer regelmatig uit de lucht. Veel grijs gezien en daarom werd het dus ook tijd om mijn geelgekleurde 1 euro xenos raincoat uit te proberen. Dat leverde zeker vrolijke beelden op. Verder heb ik in Ottawa lekker gewandeld en werd ik bij het parlementsgebouw ook nog verrast door...hé, wat hoor ik daar? Is dat de Floraband? Op het plein voor het parlementsgebouw werd een taptoe (raar woord eigenlijk) gehouden met allemaal  muziekkorpsen. Dat was even genieten. Carmen en ik hebben ook genoten van een vuurwerkshow. En we hebben elkaar alvast gelukkig nieuwjaar toegewenst voor 2013. We waren nu tenslotte samen.

1. Soony:
    15 augustus 2012
    Hey Marianne,

Van harte gefeliciteerd alvast met je 40ste verjaardag!!
    Die forever 21, laten we maar voor wat het is, 40 heeft toch ook wel zo zijn charme.

Groetjes Soony