lazy-day

11 juli 2012 - Belleville, Canada

Wat leuk om jullie reacties te lezen.Marijke veel plezier in Cantinergues! Ik sms je het adres. Dat waren nog eens tijden: lekker in een stoel genesteld met een handgeschreven brief in de hand. Inderdaad Astrid, een echte beer zou ook nog leuk zijn.Maar graag from a distance. Het was vandaag een lazy day. Of is het lazie? In ieder geval is het een mooie variant op de we-zien-wel-dag. Kortom: een dag zonder plan met ruimte genoeg om te lanterfanteren. Ik heb me dan ook verdiept in de app van reislogger. En heb even alvast wat foto's ge-upload.Dit bleek een soort van dagvullende klus te zijn. Very easy,vooral als het werkt. Maar je begrijpt het al. Het duurde
even voordat ik op dat punt kwam.Enfin...als het goed is kunnen jullie de foto's vanaf nu zien. Vanavond na de maaltijd een slipper-wandeling gemaakt.Ofwel: een korte wandeling op slippers. De uitgebreide versie hiervan is de teva-wandeling. Deze staat nog in de planning. Vanavond ook dark chocolate chai tea gedronken (de link met chocolade ontgaat me totaal) en een maple leaf koekje. En o ja...ik ben ook begonnen met lezen in een engels boek.Margriet heeft al een klein beetje verteld waar het over gaat, zodat ik in de goede richting kan blijven denken ,terwijl ik probeer te begrijpen waar het boek over gaat. Nou, dag allemaal. Dit was het voor vandaag. Wordt vervolgd.

1. Astrid:
    12 juli 2012
    Van een veilige afstand die beer bekijken is inderdaad waarschijnlijk beter, vooral wanneer je een "slipper-wandeling" aan het maken bent...
    Nou, lazy day...? Zo te lezen was het een bijzonder leerzame dag, stoeien met foto's uploaden. Fijn dat het uiteindelijk gelukt is!
    Ik ga ook mijn bed opzoeken (ik doe gezellig mee met je jet-lag: heb nachtdienst)
    Groeten!
  2. Klasien:
    12 juli 2012
    Hoi Marianne,
    idd mijn invulling van een lazy day, wijkt toch ietwat af van jouw beschrijving. Mijn lazydays zijn eindelijk begonnen! Vanaf nu 6 weken lang relaxen, boeken lezen, even opladen! Mooi optrekje van tante! Hoe zit dat met die basement? Kelder toch? Te vergelijken met mijn kelder? In dat geval: sterkte! Maar dat zal wel niet....
    Pa en Ma zijn blij te horen dat je veilig bent aangekomen: kan pa eindelijk weer slapen!
    Verder geen bijzonderheden! Dikke kus van ons X