In vogelvlucht 1

18 juli 2012 - Owen Sound, Canada

Allereerst liggen wij prinses heerlijk in een kingsize bed in day's inn in owen sound. En we hebben allebei een eigen bed. Wij hebben tot nu toe in veel verschillende slaapkamers gelogeerd en dit + de variatie aan bedden heeft ons al heel veel plezier gegeven.Net als alle honden met wie we tot nu toe hebben kennisgemaakt.Nu dan dus de hotelkamer. En die is hond-loos. Gisteren hebben we de farmersmarket bezocht in St.Jacobs. Op deze markt worden produkten verkocht door de plaatselijke bevolking,die onder andere bestaat uit mensen die amish/mennoniet zijn.De sfeer was erg gezellig en er was veel te zien en te koop. Ik heb er een super mooi uilentasje gekocht.Was ik helemaal weg van. Handgemaakt en erg grappig en vrolijk. Na de markt vertrokken we richting Alma.Daar wonen Teade en Aileen Wiersma. Vrienden van Margriet die ze ooit heeft leren kennen op Terschelling. De gesprekken werden voortgezet in het Fries, Engels en Nederlands. We werden uitgenodigd om mee te gaan varen op Conestego Lake. Met een variatie op de mc donald maaltijd belandden we op het water. Hier maakte ik kennis met jello-pudding en met tubing. Eigenlijk had ik verwacht rustig in een band achter de boot aan te drijven. Maar dat beeld moest ik al snel bijstellen toen de boot sneller en sneller ging. De tip van de schipper om de handvaten van de band goed vast te houden bleek een heel goed idee. Na dit wateravontuur vertrokken we richting Waldemar.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade