Geen idee...

16 juli 2012 - Brantford, Canada

Vandaag hebben we een rustdag.Ik heb geen plannen voor vandaag met uitzondering van dat ik mijn kukeltje vandaag hoop te spreken via skype, viber of whatever. Verder heb ik geen idee wat voor titel ik deze blog ga geven. Maar wat maakt het uit. Het is ook heerlijk om ergens eens geen idee over te hebben, dus hierbij...Wat trouwens erg leuk is van het logeren bij de vrienden van Margriet is dat ik overal sporen van Holland/Terschelling tegenkom.Ik zal de sporen verzamelen en hier later over schrijven in een blog wanneer ik weer terug ben in Belleville.Wordt vervolgd...

1. Renate:
    16 juli 2012
    Hallo Marianne,

Wat leuk om zo op de hoogte te blijven van jouw avonturen.
    Geniet ervan. groetjes,
    Renate
  2. Marijke:
    Ha die Marianne,

Poeh, net even bijgelezen van de afgelopen dagen. Ik kan je bijna niet bijbenen. Wat heb jij toch met meeuwen Marianne, nu bij de falls.......Vanmorgen vloog hij nog...haha!
    Mn tas voor canti staat klaar. Bij thuiskomst hoop ik je snel te spreken voor een deelmoment! Geniet van je tijd en ik doe iedereen de groeten van je die je kent!

Liefs, Marijke
  3. Klasien:
    Je kukeltje??
    Mijn kukeltjes liggen heerlijk te slapen in hun eigen nestje. En de opperkukel is bakken met geld aan het verdienen. Die moederkip binnenkort lekker uit gaat geven...Vakantie vieren is een eitje!
    Veel plezier...
  4. Soony:
    18 juli 2012
    Je kukeltje, is dat Terschellings..bijzonder;) K heb geprobeerd om het uit te spreken maar k krijg het niet uit mijn...you know. Moet je me nog maar eens vertellen.
    Die sporen van Holland tegen te komen zo ver van huis geeft vast een heimlich gevoel, aldus mijn zussen in Amerika.
    Geniet van deze rustmomenten! En die Margriet, is vast een heel bijzonder iemand. Doe haar maar de hartelijke groeten from your friends from Holland.
    Liefs Soony