voorbereidingen

4 juli 2012 - Rijnsburg, Nederland

nou mensen...de voorbereidingen voor de reis zijn in volle gang. De koffer in mijn hoofd al ingepakt en al de helft van het onkruid uit mn voortuin weggehaald.ja zeg...moet je voorstellen hoe deze eruit ziet na 5 weken Canada.Ik overweeg nog een extra lading schoonmaakazijn.En mijn achtertuin...tja..nou ja...in wilde begroeiing zit ook schoonheid verborgen.Enfin...nu maar eens kijken of jullie dit reisverhaal kunnen lezen.Mijn grootste avontuur op dit moment is het goed leren samenwerken met mijn nieuwe mobiele telefoon.O ja en natuurlijk ook om met een glimlach op mijn gezicht de schooleindstreep te halen.Maar maken jullie je maar geen zorgen.Want dat gaat lukken!

1. Piet:
    4 juli 2012
    Hoi Marianne. Volgens mij heb je alles aardig onder controle. En maakt je achtertuin de overgang vanuit de Canadese natuurreservaten strak niet zo groot. Ook leuk om eventueel een safari-tocht in te houden. Je hebt daarbij vast wel een leuke reisgenoot op het oog. Oh ja, pas als je onkruid uit je telefoon weg moet halen ga ik me zorgen maken. Succes met de laatste loodjes...
  2. Klasien:
    5 juli 2012
    Tja...ik moest even heel hard lachen toen ik je berichtje las....ik bel je wel om het uit te leggen!
    En ik begrijp je helemaal: hoe houd je die glimlach vast als je allang in gedachten met een boekje op een terras van de zon zit te genieten? Alles lijkt moeizamer te gaan, en de klok heeft nog nooit zo langzaam getikt als nu...Oké, nog even doorzetten! We kunnen het! Dikke kus van mij -X-