On the one road...

14 juli 2012 - Brampton, Canada

Vanmorgen vroeg om 7 uur vertrokken we vanuit Belleville
richting Toronto. Dat betekent 2 uur rijden en inderdaad...op the one road. Een weg richting de hoofdstad van Ontario.Nou ja...een weg...die bestaat dan uiteindelijk wel uit 16 banen. De auto werd geparkeerd bij familie Folkerts (Jannie en Rienk) en vandaar gingen we met de subway (metro) downtown. En toen...op zoek naar de CN-tower. Moet niet zo moeilijk zijn als je bedenkt dat dit het hoogste gebouw van Toronto is. En toch werd dit in eerste instantie aan ons oog ontrokken door andere gebouwen.Op de foto kunnen jullie zien dat het goed is gekomen.Het blijft bijzonder om de wereld from a distance te bekijken.Erna vervolgden we onze weg richting de kust van Toronto waar we ons lieten verwennen door een heerlijke frisse zeebries. Daarna was het op naar de eaton centre on young street. Noemenswaardig is dat dit de langste straat
van de wereld is.Hiervan hebben wij dus de eerste 500meter gelopen. Eaton is een winkelcentrum size XXXL. We hebben er lekker gegeten en geshopt. Toen werd het weer tijd voor de subway richting de Willowdale.Daar stond de koffie voor ons klaar en de auto te wachten om onze autorit te vervolgen richting Brampton. We werden vriendelijk ontvangen door Mike en Margriet.Zij verrasten ons met hurry-curry-kip,de trampoline, een kampvuur en een heerlijk bed, waar we konden bijkomen van onze eerste autorit-dag. Wordt vervolgd.

1. Astrid:
    15 juli 2012
    De aankopen verscheep je alvast terug naar Holland om overgewicht van je bagage te voorkomen? ;-)
    't Klinkt allemaal reuze gezellig!
  2. Soony:
    15 juli 2012
    Hele mooi foto! Tom zag het en zei; heeft zij de CN-Tower van dichtbij gezien,wow!
    Wat een boel indrukken allemaal op zón dagje. Leuk om te lezen hoe ondernemend jullie bezig zijn. Met nog een heel mooi en gevarieerd programma voor de boeg beniewd wat je nog meer gaat meemaken!
  3. Klasien:
    18 juli 2012
    De eerste 500 meter gelopen en de rest gehuppeld? Leuk om je reisavonturen te lezen...hier regen, en mijn vakantiegevoel is nog ver te zoeken! Gelukkig maak jij het een beetje goed..xx